Welkom bij AutoMaatje Nuenen
 

Bent u niet helemaal tevreden?

Alle betrokkenen bij AutoMaatje Nuenen doen hun uiterste best om iedereen op een zo goed mogelijke wijze van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet (helemaal) tevreden over bent. In dat geval bent u altijd welkom bij de coördinator om dit te bespreken. Blijft u ook daarna nog met onvrede, ontevredenheid of vragen zitten dan kunt u een klacht indienen.  


Klachtenregeling AutoMaatje Nuenen

Klachten inzake AutoMaatje kunnen gericht worden aan:
AutoMaatje Nuenen
p/a Secretaris Senergiek
Pinckart 24
5674 CC Nuenen


Afhandeling klachten:
• Secretaris Senergiek verzamelt de klacht(en) en geeft deze door aan de Coördinator AutoMaatje
• Coördinator AutoMaatje handelt zoveel mogelijk de klacht af in overleg met de klager(s) en informeert de Steungroep AutoMaatje
• Steungroep AutoMaatje bespreekt de klacht en geeft een terugkoppeling aan de Coördinator en de besturen van PVGE en Senergiek
• Voorzittersoverleg besturen PVGE en Senergiek neemt, indien dit nog niet gebeurd is, een bindend besluit over afhandeling van de klacht.

Nuenen, 10 februari 2025


 
E-mailen
Bellen